Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzew zeszłym roku miałem okazję i przyjemność latać tym motocyklem przez cały tydzień w obsłudze wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. na początku miałem obawy, że jest zbyt duży i jak wjadę w peleton to będzie masakra, ale kolarze jak go zobaczyli to mieli wielki szacun i nie miałem żadnych problemów. Jeśli chodzi o samą jazdę i wrażenia - wszystko co w artykule to prawda - tego sprzęta nie da się porównać z niczym innym, silnik, zawieszenie, heble najwyższa klasa, zachowanie na winklach - po prostu super (kumple z grupy nie mogli uwierzyć, jak jechali za mną w górach na Słowacji, że ten sprzęt tak zamiata na winklach i bez żadnego stresu dla kierowcy). Spalanie - max 8,8-9l/100, ale tak na co dzień to w poniżej 8literków - rewelacja biorąc pod uwagę gabaryty i parametry silnika, te dodatkowe gadżety na pokładzie - wszystko bardzo łatwe w obsłudze i przy długich przelotach zabawa magicznym pokrętełkiem pozwala zabić nudę. Minus dla mnie (185cm wzrostu i pow. 100kg) zbyt nisko ustawione siedzenie i nogi zbyt podkurczone, dlatego ideałem jest wersja GT i tego sprzęta wybieram w tym roku. Ale oba te motocykle praktycznie nie mają konkurencji w żadnej marce (uwierzcie jeździłem większością modeli dostępnych w Polsce).
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza